Hel!O mY DarLing!

Isnin, 3 Februari 2014

Merepek Meraban Bersamaku



Asalamualaikum...haluuuu..

Hari ini saya tak terbangkan apa-apa jajans lagi coz dalam proses nak ‘membomkan’ blog. kalau korang tengok blog tetiba bertaburan bak bintang di angkasa lepas, korang buat dok now jelah.

Oh ya..Ada apa-apa tak yang korang tak suka pasal susun atur blog saya? Berserabut ke apa ke? Jangan segan tegur. Sebab saya tak apa..koranglah yang nak kena seksa mata mengadap blog yang entah apa-apa…Kalau segan nak komen kat sini boleh ja ‘jerkah’ saya lelaju dekat FB.

Semuanya boleh sy ubah kalau betul2 menggangu..kecuali warna ‘biluuee..’ Saya boleh pitam kalau blog kena tukar warna. hehe.. (Daku peminat ‘ketegaq’ warna biru)

KSB dah siap..Dlm proses penilaian…korang doa2 kanlah nobel si singa ngreee tu lepas..(jantungku ber dUp..Dap kencang seperti baru sudah buat larian lapanratusributigahekta tanpa henti) Kalau tak lepas…korang sila sumpah saya bagi jadi orang kaya melana…sy potostat sendiri..muhahaha

Saya dah kompius nak siapkan mss mana dulu sekarang…

Pidot Hakimi,


Ahmad Fayadh


Hud Fardan


hero mana korang nak I lap u..u lap mee dulu???

Wokep..Sebelum saya gila menaip benda yang tak ketahuan punca…lebih baik saya undur diri dengan kadar yang segera dan selaju roket soyusssss…. papai…muahhhhhh….muahhhhhhh

3 ulasan:

  1. CR, nak Hud Fardan duluuu... handsome dohh..hihihihi

    BalasPadam
  2. CR, saya suka Pidot Hakimi ....jalan cerita tentu kelakar. Awesome.

    BalasPadam
  3. pidot hakimi...please

    BalasPadam

Baca sUdah, benCi, gEraM, sUka pUn sUdah. CeRajiNkaN TanGan, MeNgOmeN siKit :)