Hel!O mY DarLing!

Selasa, 3 September 2013

Merepek Meraban : Haluuu...


Salam...sayang-sayang CR semua... Tak ada apa yang nak direpekkan. Saya cuma nak borak-borak saja dengan korang....Selagi saya tak dapat new lappy baru, korang terpaksalah terseksa jiwa raga membaca ‘ketukkan’ tangan saya yg tak ketahuan hujung pangkal… Kihkih..

 Tadi relaks2 sambil buat barangan craft dan cicah biskut kering dengan air kopi... Tetiba timbul idea 'bernas' dari otakku yang tepu ini... Haha... Nanti-nanti kalau saya ada masa, kita buat pertandingan nak?? Saya bagi soalan mengenai ‘tulisan-tulisan’ saya yang ada dalam blog ni… Bila masanya x tahulah…yg pasti sy akan buat juga nanti…

Contoh soalan ‘siapakah nama mama Hasif yang leser itu?’…itu contoh jelah…. Sy akan buat soalan yang korang pejam mata sambil makan cikedi pun korang boleh jawab… Jangan risau…Saya pengubal soalan yang Ohsem! (sila-sila…Jangan malu-malu kalau rasa nak muntah..) muahhh…

 Sy tak akan bagi soalan sesusah ini….à ‘Apakah nama bakal perdana menteri ke 500 afrika? OR siapakah manusia pertama dibaham harimau?…’ no…no…no… (erkk kalau soalan tu yg keluar korang boleh jawab tak?) Mihahaa…

Nanti saya sediahkan hadiah untuk kawan2 semua…tapi hadiah biasa-biasa sajalah… Kalau nak FERRARI/BMW korang kena doa saya jadi perdana menteri…nanti bolehlah sy sponser sebijik…(angan-anganku tak boleh blah!) Tapiiiii… Kalau nak juga,,,sy beli sebiji yg jual dekat kaki lima pasar malam… Yang kita boleh tolak pakai jari tu…. Hak3…


Wokep…Kot korang ada cadangan bernas lain silalah bagi tahu… Saya nak smbung buat quilling…nak join mai lah… Love…Love…Love…Papaiiii….muahhhhhhhhhhhhhh

1 ulasan:

Baca sUdah, benCi, gEraM, sUka pUn sUdah. CeRajiNkaN TanGan, MeNgOmeN siKit :)